Pan Instalator nie dzwoni

Posted: Październik 14, 2013 in Uncategorized

Dzieje się dużo. Ponieważ z przyczyn niezależnych nie stać mnie na pisanie elaboratów, opiszę krótko to co się dzieje/działo, przynajmniej hasłowo.

W sobotę graliśmy koncert w Gdyni Kolibkach na otwarciu nowej artystycznej lokalizacji.  Bardzo mnie cieszy, że miasto oddało tą przestrzeń na pracownie i działania związane z kulturą, trzymam kciuki. Nie będę imprezy ani miejsca opisywał, tylko wkleję link do galerii (link).

Jeśli chodzi o sam nasz koncert – wyszło dobrze, chociaż żal, że nie zaczęliśmy grać trochę później, kiedy już zeszło się trochę więcej ludzi. Podobno brzmiało świetnie, co cieszy. Niestety, zimno było jak diabli i nie doczekałem do koncertu Shipyard, żałuję szczerze i obiecuję nadrobić przy najbliższej okazji.

Skoro już o galeriach, to zachęcam gorąco do obejrzenia sesji popełnionej przez Andrzeja Zająca podczas tego samego wydarzenia. Urzekła mnie swoim subtelnym i wyważonym dowcipem. Opis galerii – mistrzostwo. (link)

Seria zdjęć Zająca z udziałem Młynka w roli – wyjątkowo – krytyka sztuki. Cudeńko 🙂

Wczoraj z kolei byłem na świetnie brzmiącym koncercie Kiev Office i PLUM w Desdemonie. Zdecydowanie warto było tam być. Kiev w świetnej formie, nigdy chyba nie podobali mi się bardziej.

Z innej beczki: dzisiaj spotkałem się z Panem Instalatorem. Miał podłączyć prąd do przyszłego studia, żebym mógł zacząć coś ogarniać, ale niestety nie był w stanie sprawdzić, w który otwór wstawić licznik, żeby zasilał właściwe pomieszczenie… Pan Instalator miał do mnie jeszcze dzisiaj dzwonić, ale póki co się nie odzywa. Czekam.

A na zakończenie ciekawy konkurs dla gitarzystów. Planuję wziąć udział, chociaż jeszcze nie słuchałem. Ale warto się pochylić, bo nagroda przepyszna. Ależ byłoby pięknie…  (link)

Konkurs z MEGA nagrodą

Skomentuj

