Fwd:

Posted: Październik 8, 2013 in Projekt: muzyka

Dalej mam katar jak diabli. Nic dzisiaj nie kleję. Załatwiłem licznik prądu do studia – ważne. Za tydzień będzie można działać 🙂

Dobry koncert w Desdemonie mnie dzisiaj omija właśnie przez tą zarazę (link FB). Juicifera już słyszałem, na prawdę miażdżący dźwięk. Towarzysko są to bardzo mili i kulturalni weterani podziemia. Nic to, odbijemy sobie kiedy indziej.

Koncert przepada, bo katar miażdży nadal.

Ponieważ sam nic nie napiszę sensownego dzisiaj, to polecam taki art na temat życia z grania:

http://polyphonia.pl/2013/10/z-wielkiej-chmury-maly-cash-czyli-o-serwisach-streamingowych-i-obecnych-trendach-rozwoju-rynku-muzycznego/

Znalazłem na FB, szczerze przepraszam, że nie powiem od kogo pożyczyłem, ale najzwyczajniej w świecie nie pamiętam…

Skomentuj

